Bel voor Informatie
Voorstraat +31-(0)6-12867873
Zuiderstraat +31-(0)6-51602381

Veel gestelde vragen

over onze vakantie appartementen !

Heeft u vragen over onze vakantie appartementen in Egmond aan Zee

Hieronder worden de meeste vragen beantwoord. Indien uw vraag er niet bij staat, kunt u uiteraard per mail contact met ons opnemen.

Hoe kan ik een reservering maken?

U kunt 24 uur per dag heel snel en gemakkelijk een reservering maken via onze website. De beschikbaarheid en prijsoverzicht vindt u als u in de boekingspagina bent. Bij het niet beschikbaar zijn van een gewenste datum wordt u een alternatieve datum/appartement aangeboden. Mocht u toch een vraag hebben kunt u contact met ons opnemen. Zie daarvoor de rubriek “FAQ” en ‘Contact’.

Mochten er toch fouten in het boekingssysteem zijn opgetreden tijdens uw gemaakte online- reservering behouden wij ons voor u een alternatief aan te bieden of zonodig de reservering te annuleren zonder extra kosten.

Wat is de minimum leeftijd om een vakantie appartement te huren?

Wij hanteren min. 21 jaar voor het huren van een vakantieappartement, wij richten ons wel voornamelijk op gasten die in gezins-/familieverband vakantie komen vieren.

Voor bepaalde groepssamenstellingen, bijvoorbeeld bij jongerenvakanties en vrijgezellenfeesten is de accommodatie niet geschikt.

In sommige gevallen kunnen wij dan ook besluiten een boeking te weigeren.

Kan ik naast de vrijdag en maandag ook een afwijkende aankomst dag boeken?

Dat is mogelijk, uitgezonderd in het hoogseizoen, mail ons gerust uw verzoek en wij informeren u graag naar de flexibele mogelijkheden.

Ons mailadres is info@fourseasonsegmond.nl

In het hoogseizoen uitsluitend per week/of 2 weken te huur, aankomst/vertrekdag is vrijdag.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden bij Four Seasons ?

Bij annulering betaalt de recreant een vergoeding aan de ondernemer

Deze bedraagt:

  • bij annulering meer dan 3 maanden voor de ingangsdatum,
    15 % van de overeengekomen prijs;
  •  bij annulering binnen drie tot twee maanden voor de ingangsdatum,
    50 % van de overeengekomen prijs;
  • bij annulering binnen twee tot één maand voor de ingangsdatum,
    75 % van de overeengekomen prijs;
  • bij annulering binnen één maand voor de ingangsdatum,
    90 % van de overeengekomen prijs;
  • bij annulering op de dag van de ingangsdatum,
    100% van de overeengekomen prijs.

Uw vakantie door omstandigheden annuleren is niet fijn maar gelukkig kunt u zich tegen diverse annuleringskosten verzekeren met een annuleringsverzekering.

Wij raden u aan dit af te sluiten bij uw eigen verzekeraar.

 

Wanneer moet ik mijn reservering betalen?

Bij definitieve reservering, 50% aanbetaling binnen 3 dagen en 50 % restantbetaling 6 weken voor aankomst. Het totaalbedrag van de reservering dient uiterlijk 6 weken voor dag van aankomst van het verblijf te zijn ontvangen.

Bij een reservering binnen 8 weken moet het totaalbedrag voldaan worden voor aanvang van het verblijf.

Bij last minute boekingen kunt u bij aankomst per pin of contant betalen.

De borg bedraagt € 250,– per verblijf. U kunt deze voldoen door middel van het ondertekenen van een eenmalige machtiging welke u wordt toegezonden als bijlage bij uw reserveringsbevestiging of deze ontvangt u bij aankomst.

Bedlinnen huren tijdens uw verblijf of zelf meenemen?

Ja, dat is mogelijk, bedlinnen huren kost € 12,50 per persoon/kind/baby.

Houdt u er rekening mee dat dit vooraf meegeboekt moet worden en en op de dag van aankomst niet meer mogelijk is.

Een kinderbedje (met matrasje) kost € 15,– per bedje excl. bedlinnnen.

Uiteraard bent u vrij om ook zelf u eigen bedlinnen mee te nemen, er zijn 2 persoons bedden (180x200cm)
en er zijn 1 persoons bedden( 90x200cm).

Dit verschilt per appartement.

Tevens zijn er 1 persoons dekbedden en hoofdkussens aanwezig.

Moet ik zelf handdoeken en theedoeken meenemen?

Handdoeken voor de badkamer kunt u zelf meenemen of bij ons huren á € 10,– per persoon per pakket, dit dient u vooraf te reserveren.

In de keuken van het appartement ligt een theedoek,handdoek,vaatdoekje en afwasborstel reeds klaar.

Wat is er in de keuken aanwezig?

De keuken is voorzien van een vaatwasser, koelkast met vriesvak, combi-magnetron, broodrooster, filter koffiemachine, en een waterkoker.

De appartementen op de Voorstraat beschikken over een Nespresso machine.

Er is ruim inventaris aanwezig om zelf te kunnen koken.

Vaatwasmachine tabletten zijn niet aanwezig, deze dient u zelf mee te nemen.

Waar kan ik de sleutel van het appartement ophalen?

In uw bevestiging staat uw gereserveerde accomodatie met het adres, let goed op welke locatie u geboekt heeft, Voorstraat of Zuiderstraat.

Wij verzoeken u enkele dagen voor uw aankomst contact met ons op te nemen betreffende uw aankomsttijd, dit kan via mail of telefonisch.

Waar kan ik parkeren bij aankomst?

Lokatie Voorstraat
Met 1 parkeerkaart per appartement (van 1 maart tot 1 november) kunt u in parkeerzone C-D parkeren.
De parkeerkaart kunt u tot 10.00 uur gebruiken op de dag van vertrek, het is niet mogelijk deze langer te behouden.

Voor de appartementen van lokatie Voorstraat is er geen parkeerplaats beschikbaar in de garage of gebruik van de fietsenberging van lokatie Zuiderstraat. Dit i.v.m. beperkt aantal plaatsen.

Lokatie Zuiderstraat
Met 1 parkeerkaart bij type Zeeschelp/ Zonnig Duin ,( 1 maart tot 1 november) kunt u in parkeerzone C-D parkeren, voor de deur van ons complex.

Mochten er nog parkeerplaatsen in de garage beschikbaar zijn dan kunt na overleg hier parkeren.

De Appartementen type Duinplezier/Strandplezier/Droomzand hebben per appartement 1 parkeerplaats in de garage.

Alle appartementen bij de Zuiderstraat kunnen de afgesloten fietsenberging gebruiken.

Het is niet mogelijk om met meer dan 2 auto’s per appartement te parkeren in de garage daar hier helaas geen voldoende plek voor is.
(De parkeergarage heeft een max. doorrijhoogte van 1.95. mtr.)

Bij Zuiderstraat appartement Duynparel nr.9 behoort een privé garage voor 1 auto + 1 parkeerplaats voor deze garagedeur en fietsenberging.

Van 1 november tot 1 maart is het gratis parkeren in geheel Egmond aan zee.

 

Kan ik ook eerder inchecken-later uitchecken in het appartement?

Door de wissel zijn de accomodaties in de schoonmaak van 10.00 tot 15.00 uur.

In overleg kan er worden gekeken of eerder aankomen/later uitchecken mogelijk is.

Bij vertrek dient u de woning voor 10.00 uur te verlaten comform de huisregels die u in het appartement aantreft.

Kan ik gebruik maken van WIFI, Netflix, een CD en DVD speler in mijn appartement?

U kunt gratis draadloos internetten in uw eigen appartement.

Tijdens uw verblijf kunt u dus gewoon uw mail, twitteren, appen, chatten of online werken met uw eigen laptop.

Er is geen cd of dvd speler aanwezig in de appartementen.

Inloggen op uw eigen Netflix account is mogelijk !
U kunt dan Netflixen op de tv in uw appartement.
Vergeet op uw vertrekdag niet om weer even uit te loggen…….

Met hoeveel personen kan ik gebruik maken van een appartement?

In de omschrijving van een appartement staat aangegeven voor hoeveel personen het appartement geschikt is.

Dit komt overeen met het aantal bedden dat in het appartement aanwezig is en is tevens ook het max. aantal toegestane personen.

Het is niet toegestaan zelf bedden/luchtbedden mee te nemen.

Wat zijn de regels voor huisdieren en roken in de accommodatie?

Huisdieren en roken zijn niet toegestaan in alle appartementen.

Dit i.v.m. hygiëne en brandveiligheid.

Is er een wasserete in de buurt?

Ja, bij de Wasboet kunt u terecht is om te wassen, drogen, opvouwen en strijken evt. inclusief halen en bezorgen.

De Wasboet
Boulevard Noord 13
Egmond aan zee
www.dewasboet.nl
telefoon 06-11005807

Een verblijf kado doen, kan dit en wat zijn de mogelijkheden ?

Uiteraard altijd leuk om te geven en om te krijgen!

Wij kunnen een kadobon ‘op maat’ voor u samenstellen, evt. in combinatie met een heerlijk diner in ons Restaurant Het Wapen van Egmond.

Na overmaking van het bedrag wordt de kadobon in feestelijke verpakking naar u toegestuurd.

 

Share This