Veel gestelde vragen en antwoorden

Hoe kan ik een reservering maken ?

U kunt 24 uur per dag heel snel en gemakkelijk een reservering maken via onze website. De beschikbaarheid en prijsoverzicht vindt u als u in de boekingspagina bent. Bij het niet beschikbaar zijn van een gewenste datum wordt u een alternatieve datum/appartement aangeboden. Mocht u toch een vraag hebben kunt u contact met ons opnemen. Zie daarvoor de rubriek  ‘Contact’. 

Mochten er toch fouten in het boekingsysteem zijn opgetreden tijdens uw gemaakte online- reservering behouden wij ons voor u een alternatief aan te bieden of zonodig de reservering te annuleren zonder extra kosten.

Wat is de minimum leeftijd om een vakantie appartement te huren?

Wij hanteren min. 21 jaar voor het huren van een vakantieappartement, wij richten ons wel voornamelijk op gasten die in gezins-/familieverband vakantie komen vieren. Voor bepaalde groepssamenstellingen, bijvoorbeeld bij jongerenvakanties en vrijgezellenfeesten is de accommodatie minder geschikt. In sommige gevallen kunnen wij dan ook besluiten een boeking te weigeren.

Uiteraard kunt u voor alle vragen terecht bij onze receptie: info@fourseasonsegmond.nl

 Kan ik naast de vrijdag en maandag ook een afwijkende aankomstdag boeken ?

Dat is mogelijk, uitgezonderd in het hoogseizoen, mail ons gerust uw verzoek en wij informeren u graag naar de mogelijkheden. Ons mailadres is info@fourseasonsegmond.nl

In het hoogseizoen van 29 juni tot 7 september 2018 uitsluitend per week/of 2 weken te huur, aankomst/vertrekdag is vrijdag.

Wanneer moet ik mijn reservering betalen ? 

Bij definitieve reservering, 50% aanbetaling binnen 7 dagen en 50 % restantbetaling  6 weken voor aankomst. Het totaalbedrag van de reservering dient uiterlijk 6 weken voor dag van aankomst van het verblijf te zijn ontvangen. Bij een reservering binnen 8 weken moet het totaalbedrag voldaan worden voor aanvang van het verblijf. Bij last minute boekingen kunt u bij aankomst contant betalen.

De borg bedraagt € 250,– per verblijf. U kunt deze voldoen door middel van het ondertekenen van een eenmalige machtiging welke u wordt toegezonden als bijlage bij uw reserveringsbevestiging of deze ontvangt u bij aankomst.

Ben ik verplicht bedlinnen af te nemen bij een verblijf  ?

Ja, bedlinnen is een verplichte afname bij Four Seasons, de kosten hiervoor bedragen € 10,– per persoon. Bij een kinderbedje is bedlinnen inbegrepen,  á € 15,– per bedje. De bedden zijn onopgemaakt, het bedlinnenpakket vindt u bij aankomst op het bed.

Moet ik zelf handdoeken en theedoeken meenemen?

Handdoeken kunt u zelf meenemen of bij ons huren á € 8,– per persoon per pakket, dit dient u vooraf te reserveren. In de keuken van het appartement ligt een theedoek,handdoek,vaatdoekje en afwasborstel reeds klaar.

Wat is er in de keuken aanwezig?

De keuken is voorzien van een vaatwasser, koelkast met vriesvak, combi-magnetron, broodrooster, filter koffiemachine, en een waterkoker.

De appartementen op de Voorstraat beschikken over een Nespresso machine. Er is ruim inventaris aanwezig om zelf te kunnen koken.

Vaatwasmachine tabletten zijn niet aanwezig, deze dient u zelf mee te nemen.

Waar kan ik de sleutel van het appartement ophalen?

In uw bevestiging staat uw gereserveerde accomodatie met het adres. Wij verzoeken u enkele dagen voor uw aankomst contact met ons op te nemen betreffende uw aankomsttijd, dit kan via mail of telefonisch.

Waar kan ik parkeren bij aankomst ?

Lokatie Voorstraat:

Met 1 parkeerkaart per appartement (1 maart tot 1 november),  hiermee kunt u in  parkeerzone B-C-D parkeren, rondom de vuurtoren of in één van de kleine straatjes in de buurt bij uw appartement. Voor de appartementen van lokatie Voorstraat is er geen parkeerplaats beschikbaar in de garage of gebruik van de fietsenberging van lokatie Zuiderstraat. Dit i.v.m. beperkt aantal plaatsen.

Lokatie Zuiderstraat:

Met 1 parkeerkaart bij type Zeeschelp/ Zonnig Duin ,( 1 maart tot 1 november) hiermee kunt u in parkeerzone B-C-D parkeren, voor de deur van ons complex. Mochten er nog parkeerplaatsen in de garage beschikbaar zijn dan kunt na overleg hier parkeren.

De Appartementen type Duinplezier/Strandplezier/Droomzand hebben per appartement 1 parkeerplaats in de garage. Alle appartementen bij de Zuiderstraat kunnen de afgesloten fietsenberging gebruiken.

(De parkeergarage heeft een max. doorrijhoogte van 1.95. mtr.)

Van 1 november tot 1 maart is het gratis parkeren in geheel Egmond aan zee.

Bij reserveringen Appartement type Droomzand nr. 5 tot nr. 8 behouden wij het recht om het door u geboekte appartement nummer te wijzigen, dit i.v.m. aansluiting op andere boekingen.

Kan ik ook eerder inchecken-later uitchecken in het appartement ?

Door de wissel zijn de accomodaties in de schoonmaak van 10.00 tot 14.00 uur, in overleg kan er worden gekeken of eerder aankomen/later uitchecken mogelijk is. Bij vertrek dient u de woning voor 10.00 uur te verlaten comform de huisregels die u in het appartement aantreft.

Kan ik gebruik maken van WIFI , een CD en DVD speler in mijn appartement ?

U kunt gratis draadloos internetten in uw eigen appartement. Tijdens uw verblijf kunt u dus gewoon uw mail, twitteren, appen, chatten of online werken met uw eigen laptop. Er is geen cd of dvd speler aanwezig in de appartementen.

Met hoeveel personen kan ik gebruik maken van een appartement ?

In de omschrijving van een appartement staat aangegeven voor hoeveel personen het appartement geschikt is. Dit komt overeen met het aantal bedden dat in het appartement aanwezig is en is tevens ook het max. aantal toegestane personen. Het is niet toegestaan zelf bedden/luchtbedden mee te nemen.

Wat zijn de regels voor huisdieren en roken in de accomodatie ? 

Huisdieren en roken zijn niet toegestaan in alle appartementen. Dit iv.m. hygiëne en brandveiligheid.

Is er een wasserete in de buurt ?

Ja, bij de Wasboet kunt u terecht is om te wassen, drogen, opvouwen en strijken evt. inclusief halen en bezorgen.

De prijs is €2,50- € 3,85  per kilo.

De Wasboet, Ankerstraat Egmond aan zee, www.dewasboet.nl, telefoon 06-23074680.

Dit bevindt zich in het verlengde van de Zuiderstraat,  op loopafstand van onze appartementen.

Een verblijf kado doen, kan dit en wat zijn de mogelijkheden ?

Uiteraard altijd leuk om te geven en om te krijgen ! Wij kunnen een kadobon ‘op maat” voor u samenstellen, evt. in combinatie met een heerlijk diner in ons Restaurant Het Wapen van Egmond. Na overmaking van het bedrag wordt de kadobon in feestelijke verpakking naar u toegestuurd.